Stress voor vertrek!! - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van Fleur en Lisette - WaarBenJij.nu Stress voor vertrek!! - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van Fleur en Lisette - WaarBenJij.nu

Stress voor vertrek!!

Door: Lisette en Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur en Lisette

02 Februari 2014 | Nederland, Middenbeemster

Hi allemaal,

Tja als we een site aanmaken waar mensen ons kunnen volgen op onze reis, dan moet er natuurlijk wel wat opstaan om te lezen voordat we vertrekken naar Australië voor drie maanden. Dus bij deze, hier komt een inleiding van hoe de plannen zijn verlopen en wat we nou allemaal gaan doen.

Als je elkaar al vanaf groep 2 van de basis school kent en Lisette het al zo lang als we kunnen herinneren het er over heeft dat ze graag naar Australië wil, waarom zou je dan niet gewoon gaan! Dus na een avondje lekker ontspannen in de sauna in de Beemster, wel bikini dag hoor haha, kwam het voorstel om daar heen te reizen. Binnen een week was antwoord, ‘ja we gaan gewoon’. Alleen moest wel eerst de scriptie nog af en wat andere dingen voor school, maar dat kwam wel goed. Vrij snel daarna zijn we even langs gegaan bij Australian Backpackers in Alkmaar, even wat informatie verzamelen en een plan maken. De tweede keer dat we daar heen gingen zouden we het plan bespreken en dan die week nog laten weten of we het zouden doen. Na te hebben overlegd tijdens de lunch hadden we allebei zoiets van, we gaan gewoon boeken! Dus terug naar de het reisbureau en boeken maar. Het stond vast, 3 februari tot 1 mei, geen ontkomen meer aan!

En dan wordt er gevraagd wat gaan jullie daar allemaal doen, gaan jullie ook werken? Haha nee, we gaan gewoon lekker genieten, veel zien en doen. Ook duurde het toch ook nog een paar maanden voordat we zouden gaan. De tijd is zo snel gegaan, eerst was het maanden, weken en nu gewoon dagen, we vliegen maandag al!!

We gaan eerst naar Hongkong, daar verblijven we bijna twee dagen en vandaar vliegen we door naar Sydney. Daar verblijven we dan drie nachtjes en dan pikken we onze geweldige mini van op waar we drie weken in zullen rond crossen. We rijden dan van Sydney naar Melbourne en zullen daar al genoeg mee maken om een tweede verhaal te schrijven en foto’s te plaatsen.

Lisette is er al helemaal klaar voor, proef pakken was al een paar keer gedaan. Fleur heeft natuurlijk weer tot het laatste moment gewacht, want die presteert beter onder druk ;)

Dit was even een kleine update voordat ons avontuur gaat beginnen.

Liefs Lisette en Fleur

• 02 Februari 2014 - 16:58

Iris:

Jaa spannend hoor, morgen al!! Heel veel plezier en geniet ervan :D Ik hoop dat jullie regelmatig een verhaaltje typen met wat foto's erbij want ik ben erg benieuwd :)
    X

• 02 Februari 2014 - 17:43

Sven:

G'day mates!
    Enjoy Aussie! Take care...

• 03 Februari 2014 - 06:37

Sanne: